Nanana

♥Hihi, hello! Allt fint med er? Här är det bara bra :) Idag har jag inte gjort så mycket hade skola osv osv. Nu sitter jag här och aa, haha är det någon som har sett filmen RIO? Jag har inte sett den men fastnat för deras ur sköna låtar!! Detta är min favorit, och hur söta får dom bli! Aww säger jag bara jätte gulliga små djur i en film som kör på ur härliga låtar, det är det jag kan om denna film. Har som sagt inte sett den men den här låten är så klockrent svängig man får gung i kroppen direkt! :) Super tänk att en låt kan göra oss människor så glada? Eller tvärtom men men. Vad har ni för favorit låtar och vad lyssnar ni helst på för musik?

Detta kanske inte är min favorit låt direkt men håll med om att den är riktigt bra? Söt i varje fall! ♥
HAPPY FACE "c" is back on the track! I♥U "c" ♥

COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0