Kost & träning.

(Jag vet att uppdateringen har varit... vad ska man säga? SÄMST! Men nu är vi smått back on the track, vi bloggar när vi känner för det och aa vi har faktiskt ingen ursäkt, men nu kör viiii!)

Hej igen, länge sedan! Hoppas allt är bra med er här är det kanon. Jag fick värsta blogg suget precis när jag höll på och träna! Så avbröt träningen för några minuter att blogga, visst är jag snäll? ^^ Hihi.

Men jag har gjort en ny kategori som förut gick under namnet "Hälsa ♥" men jag kände för att byta till ett nyare namn så det fick bli "kost & träning." (hoppas det var ok "C") men ni vet lika väl som vi att röra på sig är jätte viktigt i vardagen och att inte få i sig så mycket skräpmat som kan vara snabbmat, läsk, godis & chips. Det är okej att ta lite ibland som fredagsmys tillexempel men inte hela tiden!

Men om man vill träna lite inför beach 2012 så tycker jag att man ska göra träningen till en rolig sak, inte bara för att man måste!

Men nu ska jag fortsätta med min egen träning ;)

Bye

/F

COMMENTS
Postat av: Louise

Hej var med och tävla om dagens blogg där alla mina 200-250 läsare blir din här på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/september/dagens-blogg-fredag-3.html#comment

Förlåt om du inte gillar sånna här kommentarer! :)

2011-09-30 @ 21:53:33
URL: http://laakinoiise.blogg.se/
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0