Här ska det stå en bra rubrik!

Hejsan, vad händer? :) Länge sedan jag blogga på riktigt men det kommer. Jag har inte så mycket att blogga om nu för tiden. Och denna vecka har jag verkligen inte haft tid men nu kör vi!
Idag gick jag och glodde lite på stan när vi hade lite tid över och en påse med riktigt grymma skor fick jag med mig, ska visa sedan har andra påsar också love love love! ♥
Men i alla fall idag så gick jag och kärade ner mig på baby avdelningen ska köpa något riktigt fint till en underbar människa och deras lilla liv ♥, jag älskar verkligen H&Ms baby kollektion. Någon som håller med mig på den punkten?
Så jätte fina saker åhhh aww aww aww! Jag köpte dock ingeting :( men jag la undan underbara under till lilla bebisen bl.a ett par vantar 2 tröjor och en underbart söt liten mössa! (detta inlägg skulle komma in på bloggen igår.)

Och idag när jag skulle titta hade de stängt och öppnade kl. 12, och vi var tvungna att dra oss så en H&M påse med underbara sötsaker fick man inte med sig hem ändå.. Said face :(

Jaja flera dagar kommer och nya möjligheter att handla till lille bebii ♥
Jag vart så kär i H&Ms kollektion så jag tänkte dela med mig av kärleken till kläderna, really enjoy!!


Åhh titta bara! En mössa med öron. Hur ballt är inte det? Kärlek!!

H&M 39:50:-



Sötsaker!

H&M 29:50:-


STORT HJÄRTA PÅ DESSA SKOR, så himla söta! :')

H&M 79:50:- (kolla det priset, ingenting!)
Som ni ser älskar jag öron inspirerande kläder.
Gud vilken söt mjukis jacka, tycker ni inte?

H&M 149:-



Och något till den lille herren.

H&M 149:-



Åhh vad fin tröja! Tänk att få se denna på en bebis, naaaw :)

H&M 149:-



Sådan mor sådan dotter. En jätte fin jacka, lite som de moderna rid jackorna.

H&M 249:-



Super söta raggisar till henne.
H&M 39:50:-

Hoppas att detta räcker orkar faktiskt inte kika efter mer kläder och sötsaker, men håll med om att man får ett leende på läpparna när man ser dessa små saker? LOVE! ♥




COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0