Rosa Bandet

Rosa bandet Rosa
Har ni sett rosa bandets nya "band" för iår. Men de har även utvecklat idén till snäppet bättre nu säljs även rosa söta armband för att bevisa att vi alla vill besegra bröstcancern!

Dessa armband finns på Lindex och kostar 75:- Värt varenda litet öre!
Det är dock bara på lindex jag har sett dem, men de finns säker någon annan stans också!
Jag tyckte personligen att det var jätte kul att de hade fixat ännu någon ny sak. Det är fint och har en stor betydelse.
Jätte chickt tycker jag! Och nu hoppas jag att ni är sugna på att se hur dom ser ut och det är exakt...
Såhär! ↓
Bild från: Cancerfonden
Hur snyggt som helst om jag får säga det själv!
Bär det, köp det, älska det och gör skillnad. ♥

COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0