Blöö blaa blää!

Vilken dålig uppdatering.. Minst sagt! Nej nu måste vi skärpa oss "C" men hey vi har inte all tid i världen. Vi båda har plugg och andra aktiviteter som gör att vi inte kan sitta och häcka framför en dator all the time! Men jag har faktiskt ingen ursäkt, jag har bara inte orkat blogga :( förlåt mig! Men nu ska jag blogga och vara ännu mera posetiv :D

Så tack så jätte mycket till er alla glada sunshines som läser våran blogg, tack tack tack! ♥
(Om ni vill att bloggen ska förbättras mer och mer (och det vill vi ju!) så kom med era förslag som kan göra våran blogg ännu bättre! T.e.x vad vi ska blogg om, absolut alla BRA förslag är välkomna stig på stig på ;))

Nu blev jag jätte shoppingsugen vill köpa höst skor vill köpa höst mode nu nu nu! Fast ändå inte jag vill spara mina pengar också vilket jag kommer göra men lite vill man ju spendera på några nya kärlekar som kommer rakt ned i en påse med kvitto på köpet, eller har jag fel?

Vad vill ni ha i eran höst garderob och vad vill ni ta del av här i vårna blogg?
Skriv så händerna brinner så vi kan bli en ännu bättre blogg!



Nu sitter jag och väntar tills klockan ska bli tjugo så de nya programmet på 4an "Pengarna på bordet" ska börja, har ni hört om det och vad tror ni om det? Jag tror nog att det kan vara ganska bra. Vi får vänta och se helt enkelt!

Nej nu ska jag kolla runt på lite kläder skor osv och förhöja mitt shoppingsug ännu lite...


Hoppas ni får en fin måndagskväll den jobbigaste dagen på veckan.. Ja den är i alla fall snart över!


COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0