VI HISSAR / VI DISSAR

Hej igen! Nu har jag fixat ihop Vi hissar & Vi dissar skyltar. Som vi kommer ha mycket användning för framöver. Så jag tänkte att jag skulle slänga ihop en lite VI HISSAR & VI DISSAR nu lite snabbt så, enjoy!

USA flaggan på kläder/skor. Fashion i hög nivå!


.Bild från google.
Ja detta kallar jag grymt snyggt mode och dessutom på hög nivå!
Så detta ger vi en FET HISS! ;)




Hittade inget att dissa just nu.. Finns massvis med grejer men inget som jag kommer på just nu. Återkommer med dissen till senare!


Ja, såhär ser då skyltarna ut! Jag är själv ganska nöjd! Det är jag som gjort dom så helt ok faktiskt! Kommentera gärna om vad ni tycker va det hiss eller diss på skyltarna?

Men med detta inlägg så tror jag att jag säger godnatt! Ses imorgon (i hope)


COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0