Nya kategorier!

Nu har jag fixat lite nya fräscha kategorier här till bloggen! Det kommer självklart fyllas på med kategorier under tidens gång men detta är vad vi har nu!
  • Fashion. En kategori som kommer användas mycket. För vi skriver ju nästan bara om mode. Därav namnet!
  • Hiss & Diss. Hiss & diss är det som vi startat lite med här i bloggen (inläggen nedanför) det är just vad vi tycker är snyggt nu och vad det är vi tycker har spelat på sin sista melodi.
  • Hot or cold. En kategori som liknar hiss & diss lite. Men här kommer vi skriva om vad vi tycker är hett och vad vi tycker är kallt (alltså dåligt)
  • Life style. Det är en kategori som vi gjorde för att få skriva om just vårt liv och vad som händer där så man skjuter undan mode för ett tag. Så det ska bli roligare för er läsare att läsa också!
  • Our wishlist. Saker som vi två vill ha! Och inte "klarar" oss utan!
  • Shopping. Kategorien där vi visar våra nyshoppade kläder only for you guys!
  • Svar på tal. En kategori som jag tycker extra mycket om! För där svarar vi på era underbara frågor så ställ gärna frågor till oss!
  • Tips & råd. Här kommer vi tipsa om många saker t.e.x. om vi har en bra mascara att visa eller något sånt.. Kommer handla mycket om skönhet & ytligheter i denna kategori också!
Japp det var alla kategorier nu ska jag fixa några till som jag missade, Och det är Nytt & fräscht i bloggen och Mer information om oss! Ja något i den stilen sen får vi se om det blir flera, det var allt jag hade och säga för denna stund snart ska jag sticka iväg på lite underbar träning!
Bye
New ;)

COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0