Måla naglar!

Hej! Nu ska jag måla mina naglar i någon nice colour! Kommer självklart visa lite roliga före / efter bilder!
Jag har nu precis tagit en härlig dusch och innan det var jag på lite underbar träning!
Imorgon är det torsdag och då får vi se vad det är för spännande som händer!
Tillbaka till naglarna nu!
I sommar kommer det bli att satsa på härliga starka färger!

VÅGA VARA FÄRG VÅGA VARA DU!

En typiskt sommar färg iår är den turkosa! Hittade ingen "färg platta" till det men hittade exakt det nagellack jag menar på bilderna på google
så du ska våga satsa på färg till din sol heta kropp!



Typ denna färg sol hett nu i sommar!

Bild: Google





Nu ska jag fixa mina naglar som sagt och lite sånt! See u soon <3

COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0