jag och min tvilling delar ju på denna blogg, denna text är till dig!

Tvilling C

jag älskar dig otroligt mycket! Du är bland det bästa som hänt mig hjärtat. Du betyder verkligen så otroligt mycket!
Universums bästa king twins, right?
Det var enkelt att lära känna dig. Det tog ungefär några minuter att förstå att du var en äkta vän & speciell! Yttlogare några minuter tod det att förstå att jag älskade dig.
Men det kommer aldrig gå att glömma dig!
Du är så äkta och kan allt om mig utan och innan! Behöver jag prata med någon så vet jag att du finns där i alla lägen!
Jag älskar dig till tusen och mer!
Denna text, kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig för det finns inte i detta universum. Men jag gav det ett försök och här är resultatet!
Jag gör allt för dig. Föralltid och alltid efter det <3
Du är den bästa vackraste twin <3
Jag vill aldrig i hela mitt liv förlora dig, mitt hjärta!

COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0