Vad

ska vi blogga mer om?

Välj din favorit är det
Vilket av dessa kategorier tycker ni att vi ska blogga mera om? Vi försöker lägga upp så många bilder som möjligt skriva det så bra som möjligt osv osv. Men ibland hinner man inte... Tyvärr!

Men nu är det dax för er att tycka till. Vad ska vi blogga mera om/och vad ska bli bättre?


SVARA NU! NÄR DU LÄST KLART, DETTA ÄR VIKTIGT FÖR ATT DU SKA FÅ SÅ BRA LÄSNING SOM MÖJLIGT! :D

Jag kanske inte kommer blogga så mycket mer idag. För något jätte konstigt har hänt med vår bloggsida (på min dator) allt är jätte litet, det hände när jag skulle göra ett "!" och tog fel knapp tog den längst ner på tangentbordet och då blir ju texten större, sen så fortsatte jag för jag trodde det skulle bli normalt. Men då vart allt jätte litet såå, hjääääälp miiiiig!


COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0