Uppdaterar

lite här, men jag har så sjukt ont i huvudet så tyvärr hörrni, blir inget monster inlägg! Jag uppdaterar imorgon kväll, promise! (Är inte "ledig" på hela dagen imorgon!) så uppdateringen kommer på kvällarna nu veckan framöver! :) 

men nu lite fashion innan jag drar!

Vad tycker ni om gamla kläder asså vintage stil typ?
Själv är det inte min stil, jag vet inte så mycket om det. Men lite coolt är det ju ändå! Eller jag vet inte hur jag ska säga, inte min stil vet inte så mycket om stilen mer de än att de är gamlare stuk på kläderna! Så vad tycker ni om det?

Image 1 of ASOS Swing Dress with Broderie Collar



men det ser ut lite såhär, har mina ögon sett. Men egentligen vet jag inte så mycket om just dethär..

Klänning från asos




COMMENTS
Postat av: Maria - med bebis i magen ☆

jobbigt med huvudvärk!

2011-06-28 @ 20:28:38
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0