Tips & råd.

Vårat första inlägg i kategorin Tips & Råd.
Och det startar jag såhär,

Lider du av spruckna och läppar som svider? Även på sommaren som vintern. Då finns det en produkt som har hjälpt mig när mina läppar blivit irreterade på grund av att jag slickar mig för mycket runt munnen på vintern, jag känner att läpparna är typ spruckna och då vill man ge dom fukt. Men man förvärrar bara allting egentligen.
Men då har jag en produkt som sakt som jag tror kan hjälpa er! 

Det första är ju vårat vanliga hedliga Lypsyl

som finns i olika "sorter" Originalet här vi då här.


  • Helt underbart enligt mig! Jag älskar lypsyl. Detta lypsyl är med lite parfym som mjukar upp läpparna så dom blir kyss vänliga hihi! ;)
Lypsyl sensetive.


  • Detta lypsyl är för lite känsligare läppar/hud och är även parfym fritt (som det står på bilden).
Rosa lypsyl.



  • Detta är exakt likadant som originalet bara det att dom har gjort det lite roligare så det är rosa! Det man applicerar blir inte rosa men själva grejen där är rosa! Riktigt kul & smart gjort, inte sant?
Lypsyl för barnen.




Försvarets hudsalva.



  • Den här produkten (försvarets hudsalva) är det jag använder mig av nu. Jag tycker det är jätte bra! Jag har använt de här i kanske 3 veckor/ 1 månad, och det har verkligen vart jätte bra! Läpparna blir jätte härliga och mjuka, dom svider inte alls och de spruckna läpparna är ett minne blott!

    Försvarets hudsalva finns att köpa på närmaste apotek för 19:- (köpte jag mitt för).

Har du också problem med finnar & pormaskar, och dom vill verkligen inte försvinna!?
Och du har testat en massa produkter men ingenting hjälpar och det blir nästan bara värre?
Då har jag 1 produkt som verkligen torkar ur pormaskarna & finnarna, för en gångs skull!
Och det är inget mindre en,


  • Aco alsolsprit hjälper för att torka ut & rengöra finnar som pormaskar.
Men om du precis har klämt en finne/pormask är det jätte bra med alsolsprit & sedan kan man ta lite zinkpasta på.
  • Aco zinkpasta det här hjälper eller hjälper & hjälper men om man klämt en finne/pormask ocr rengjort med alsolsprit kan man ta lite zinkpasta och smörja dit om man känner att man behöver.
Jag garanterar inte att dom här produkterna hjälper er, men jag vill tipsa xtra mycket om aco alsolsprit för det torkar verkligen ut och rengör! Ta en bomullsrondell/tuss och ta lite alsolsprit och "dra" svagt runt i ansiktet, man ska inte ta i. Utan bara få dit det!

Vill ni ha tips & råd, som gäller andra saker? Det är bara att fråga! :)
Hoppas ni orkar läsa allt jag kände själv att det vart ett väldigt långt inlägg, men det är ju bara bra! :D

COMMENTS
Postat av: zara

tack för komplimangerna! :)

2011-06-12 @ 22:49:25
URL: http://jewellerybyz.blogg.se/
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0