Strulet fixat

Så, Nu så ska det fungera att kommentera igen :)
MEN som sagt så är det Midsommar idag! Det firas med min Underbara familj & släkt. Snart ska vi äta tårta tror jag, så smög iväg en stund och satte på min dator ;D Måste ju vara uppdaterad.Enke

Men sen framåt kvällen så ska vi hem till min farbror och grilla till middag. Än så länge har vi ätit lunch och och vi åt hemma hos oss.

Men  dagens "Midsommar Outfit" består av svarta shorts, ett vitt linne och en randig skjorta. Enkelt men fint. 
Men nu måste jag gå.
Ha en UNDERBAR MIDSOMMAR!!
Det här är en Midsommar stång från Arholma. Eller, Bilden är tagen på Arholma. Förr när jag var mindre brukade vi fira midsommar där. UNDERBARA Ö!! Arholma i mitt <3
Ps. Kommentera som galningar nuuuuuuuu!

COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0