Snälla rösta på mig!

Jag har designat en höstklänning på nelly! Jag skulle uppskatta om ni röstade på mig så otroligt mycket! Snälla rösta fram min klänning till den vinnande, jag skulle vara så evigt tacksam om ni röstade! Så om ni inte reda gjort det. Gör det nu nu nu nu!
Här under kommer ni se en bild på min klänning så jag vill beskriva min design lite..

Jag valde ganska murriga färger för det är ju höst! Lila & svart ger alltid en bra kombo, det flätade skärpet i midjan känndes som pricken över iet!

Så snälla nu jag ber er över hela mitt hjärta!! Rösta på min klänning :') ni behöver absolut inte rösta på min klänning om ni inte vill.. Men det skulle betyda otroligt mycket om ni gjorde det, så snälla jag ber er!! 

Klicka här för att komma till min designade klänning!


COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0