Shopping på stan!

Hej sötnosar, allt bra med er? Här är det toppen :) Idag har jag varit med så kallade "C♥" och vi har gjort allt mellan himmel och jord! Vi bestämde oss även för att gå till en mysig restaurang och äta gott, och framförallt mysa och bara ha det allmänt trevligt! Tummen upp för min dag, tack vackraste "C"! ;) 

Men vi gick även på stan och kollade runt, och jag kärade ner mig i dom här shortsen! Underbara säger jag bara!
Som jag sagt färg är verkligen hett nu i sommar!!



Dålig bild...
Gula jenas shorts! 

Ja jag kärade ner mig i dom här underbaringarna! Det blir inte så bra när man tar kort på de tyvärr, ljuset blir konstigt osv osv! Men iallafall, dom här shortsen hittade jag på vår lilla shoppingrunda :)

Vet inte om de finns i affär men de är iallafall från Lindex!

Det var de jag köpte och jag är riktigt nöjd! 


COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0