Shop until u drop!

Hehe, lite rolig rubrik sådär :) Men idag har jag faktiskt inte vart hemma därav uppdatering! Har vart och hämtat ut min telefon som var på lagning, äntligen funkar mitt <3! Haha, men det vart även lite små shopping. Vi va inte i centrumet idag utan lite utanför så det var inte så mycket affärer utan mera sportbutiker och sådant! Så jag passade på att säkra tränar garderoben på den sjuka rean!

Bilder säger mer än tusen ord så varsågoda!

Dock inga kläder jag kommer använda vardagligen (förutom skorna!!) utan de här kläderna köptes för träning och dans! Jag är super nöjd!









1. gröna mysbyxor från Puma (hur snyggt är det inte med grönt!?)
2. Nya underbara Converse!
3. Svart adidas linne (som man t.e.x. kan ha när man är ute och springer) riktigt snygg detalj nertill!
4. En jätte stor oversize tröja i korall/rosa ränder! Grymt snygg till dansen!
5. 2 ansiktsmasker! Välbehövligt!

Allt var på rea :thumbup: förutom ansiktsmaskerna men de kostade ca 13:- så det gjorde inget! 

Jag är jätte nöjd som sagt! Träningsgarderoben säkrad, och nu converse också!! Helt perfekt love love love, happy face!


COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0