Shoes!

Vad tycker ni om sånna här skor? Man har ju sett bloggare ha sånna hära skor, Men vad tycker ni om dom?


Jeffrey Campbell Skor! Själv tycker jag att dom är coola och unika! Det är inte alltid man ser skor med Trä klack. Eller hur? 
Dom finns att köpa på: HÄÄÄÄR!  Dom kostar runt 1695 :-

Fast det finns ju i olika färger och så på Nelly. Men mina favoriter är lungt dom hära:

Jeffrey Campbell - Lita Shoe
Så grymt coola party Skor verkligen!! När jag kollade runt på skorna fastnade min blick verkligen för dom här! Haha,

Men jag tycker nog Tummen upp för Jeffrey Campbell skor!

Men nu så har jag TVÅ frågor till er: Gillar ni Jeffrey Campbell skor eller inte?
Och: Vilken är eran favorit Jeffrey sko? (asså, T.ex, mina favvoriter är dom med silver)

Puss!




COMMENTS
Postat av: Sofiaa

Hej! Åh, älskar sånna skor! Asså länken funkade inte, så vad heter sidan där skorna fanns? Kram!!

2011-06-15 @ 00:39:19
Postat av: Chriis

snygga :)

2011-06-15 @ 12:23:42
URL: http://chriisgiirl.blogg.se/
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0