Så sjukt nice

väder det är idag asså! Värsta varmen, jag vart chockad över att det var så varmt som det var idag!
Och det är därför jag inte uppdaterat något alls idag! Har faktiskt inte haft tid! Min dag har jag mest spenderat ute när jag jobbat på brännan badat vart med kompisar och så vidare, jag har haft en kanon dag i detta väder rättare sagt!

Här kommer lite sommar bilder (inlägg om mera mode mycket mera mode och sånt kommer senare ikväll!)

Bilderna är tagna av mig!
















The sun keep on shine for you and for me and forevrything!



COMMENTS
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Ja, okej vad skönt de lät :D

okej va bra, hihi :) kram<3

2011-06-27 @ 21:17:56
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Vad bra :D

nja, landet imorgon och onsdags sen får vi väll se vad som händer. Själv? :D<3

2011-06-27 @ 21:31:35
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0