Min absoluta favorit produkt!

Min absoluta favorit produkt är självklart Body Butter! Det mjukar upp huden efter att man duschat, eller om du bara känner dig torr så kan du dra på lite Body Butter!
Och det finns i många olika dofter! Själv har jag Pasion frukt men den är snart slut. Och dom håller jääätte länge så ni kan ju ana hur mycket jag andvändt min? Men här är nog dem flesta dofter:
Den här är Mandel! Och Body butter finns på The Body shop och oftast på vanliga affärer. Har sett dom på ICA iaf ;)
Jordgubb. Det var en liiiten bild.
Det här är Karitenötter (??)
Grapefrukt!
Moringa står det men vet inte vad det är.....
Mango!
Hallon
Granatäpple
Papaya, åhh har luktat på denna! Heeeelt underbar!
Det här är Passionfrukt den som jag har, fast min är rosa. Men min kommer inte från The Body Shop. Det gör den här.
Jag tror att det här är någon sorts Scrub ? Men det är Oliv.
Det här är kokosnöt! den har min syrra. Den luktar underbart!
Men jag orkar inte lägga upp så mycket mer.
Men ni kan  hitta Body Butter HÄÄÄR men det är inte säkert att dem som jag visat finns.
Aja,
Puss!

COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0