HOT HOT HOT!

Som rubriken lyder HOT HOT HOT! För dom här väskorna är det HOT stämpel på så det sjunger om det!

Jag har visat de 1 gång tidigare, men tänkte dra lite djupare fakta och skriva vad hissen är & dissen!
Kling Summer Briefcase Bag Black på Bubbleroom.se

Märke: Kling
Webbshop: Bubbleroom
Modell: Summer Briefcase Bag
Pris: 499:-
Beskrivning: Underbar väska i natur med svart skinnimitation. Magnet och vridlås samt avtagbar axelrem. Satinfodrad insida med tre fack varav ett med dragkedja. 

Mått 30 x 20 x 11 cm. Reglerbar rem 120 cm.
Åhh vad jag älskar den här väskan! Så hett också! Den funkar överallt med allt!
Hiss: Det är ju en strandväska (eller tänkt som det) men den coola brytningen med att ha gjort det som en vanlig väska är ju helt underbart! Jag tror att vi kommer få se den mycket nu till sommaren! Aa, jag gillar den verkligen. Och på tal om det, så underbart snygg också!!! Hot hot hot!

Diss: Typ ingenting, den är perfekt som den är!







Jag hjärtaaaa de här väskorna, så underbara så det finns inte! Älskar dom rent ut sagt! ♥
Geeee miiiiiiiig!!! Den här ska jag spara pengar till (iallafall så som det känns i nuläget, underbara sak! ♥ fast får se vet inte om den är värd 500 rix men den är ju loveley. Får se vad som händer, inget bestämt!)

Vad tycker ni om dem här väskorna, hot or cold?






COMMENTS
Postat av: Madeléne

Sv:

Nej, verkligen inte!! :)

Varit med kompis och umgås med mamma och pappa! :D

Själv?? :)

2011-06-15 @ 23:31:37
URL: http://maddeemmaa.blogg.se/
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0