Har ni tänk på

Att Alexandra "Kissie" Nilsson & Desiree "Dessie" Nilsson är ganska lika?

För det första Kissie = Dessie

& sedan Nilsson ;P men det är ju ett vanligt efternamn. 

Men deras "artistnamn" eller vad man ska säga skiljer det bara 2 bokstäver på..?

& båda har en liten söt hund :)

& båda har släppt en låt
& båda har stora bra bloggar
så ganska lika är de nog iallafall.

ABSOLUT INGET ILLA MENT, DET ÄR BARA EN FUNDERING SOM GÅR I VÅRA TANKAR!

En fundering jag & "C" har tänkt på ganska mycket!

Böt också namn på katrgorin Tankar & Funderingar.. Is the new!





Idag är det äntligen fint väder igen! :D Så jag tror jag inte kommer blogga såå mycket.. Men jag har ju blocket ;) pennan går het nästan hela tiden, flera sidor av smarriga idéer! Sånt gillar vi!

Nej nu ska jag och min seeena frukost sätta oss ute och jobba på brännan! Bloggar mer på eftermiddagen!

Puss o Kram




COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0