Haha!

Kom precis hem från en underbar fotbollsträning eller det var vår avslutning för alla matcher är slut. Så vi körde föräldrarmatch!

Ojojoj så kul det var, att se föräldrarna springa runt som galningar och jaga boll! :D

Hihi tänk er själva ;)

Vi vann dock med 3-2 och jag gjorde 1 mål!



Men nu till rubriken. Jag kollade på "C"s inlägg för dagen och vi har tydligen skrivit samma sak (?) Tvillingar, hööh

Men i mitt käraste block som jag kommit upp i hela 3 sidor med massa idéer till er så har jag skrivit

"Sno stilen från kändisarna"

&

"Budget / Mellan / Lyx"

snacka om att tänka från samma hjärna!

Bevis



:0 det är nästan lite läskigt faktsikt..



Ni ska även då se min unika design som jag gjort alldeles själv!
Jag är mycket mer en nöjd me det ö******** ;)


COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0