Fundering.

Vet ni? Jag kom på att det kanske är killar som läser vårna blogg oxå.. Även fast jag inte tror det! Men jag kan skriva ett litet Fashion insperation till er guys!

Jag älskar färg! Det funkar lika bra på killar som det gör på tjejer!

T.e.x jag har plockat några favoriter från H&Ms webbshop , enjooy!


H&M populära shortsen är tillbaka för PANGPRISER! 199:- detta verkar tyvärr bara vara de enda färgerna kvar, men det finns säkert i H&Ms butiker, har funnits i : Röda, Chinos beige, Mörk blå, Grön/turkos, Kakie grön, rutiga och andra modeller alla är inte från samma modell, men det är från H&M iallafall!

T-shirts i underbara färger, men kom ihåg har ni någon knallig / stark färg nertill så är det inte det bästa draget att ha en färgstark tröja, då kan ni ha vitt (t.e.x.) med något snyggt tryck/text. Eller bara en snygg vit i häftig modell!
Grabbar där ute våga färg som vi tjejer också, men i lagom mäng så det inte blir far mycket! :)

Det var lite till er jag tänkte även tipsa om en underbar herr/kill perfym/deo, man smälteer!


Finns att köpa på Kicks, vet tyvärr inte pris :/

Nu finns det lite tips! Varsågoda guys!





COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0