Före - Efter bilder som lovat!

Asså shiiiit! Idag så tonade jag mitt hår Brunt och blev Jätte nöjd!! Tycker det blev hur snyggt som helst! Här får ni se första bilderna på MIG!
Så ser lilla jag ut! Hade PRECIS vaknat så är inte så pigg eller fräsch ....
;D Men det här är min Naturliga hårfärg som jag haft i 12  år.. snart 13 ;DD
Men det här är Efter bildern:
Hihi, konstig min. Men Älskar min nya hårfärg! Den blev PRECIS som jag hade tänkt mig! Älskar deeeeeet!
:D
Luggen var lite konstig... För jag har ju igentligen Hel lugg! Men nu vet ni hur jag ser ut!
Jag andvände Loreal's toning .
Eftersom att det står Blond så trodde jag att jag fortfarande skulle va blond. Haha, men Nej :) Blev jätte nöjd! Men nu vet ni hur hårfärgen ser ut på mig!
Hiss eller Diss? Haha ;D
Pusssss!

COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0