Färg från topp till tå!

Japp, färg från topp till tå. Det kan man verkligen säga! Dem här skorna från Zaras nya kollektion är ju sommarens underbaringar färg färg färg! Men tipset på det: Har du ganska färgstarka skor, kör då på mindre färgstarka kläder!

Nej nu kör vi på collaget, enjoy! 




& nu till frågan: Vilken är din favorit?

Min favorit är den som kostar 549:-
Hiss: Grymt snygg färg! Jag gillar modellen men alla band, som en gladiator sko fast dom har tagit den till en ny nivå!
Diss: Priset... Och klacken. Fast klacken passar egentligen perfekt till hela skon!

Sen har jag 2 till favoriter och det är:
Den till vänster om skon jag pratade om, den gula som priset är på 799:- Och den som är likadan modell fast rosa/orange och lite röd! (skirver om båda samtidigt)

Hiss: Färgerna på båda av dom, älskar den gula! Perfekt sommaren är ju gul ;) Och den andra helt underbar kombo med det rosa/orange och det lilla röda som finns med! Och på tal om modellen, är den inte underbar?
Lite för hög klack, fast det är ju så snyggt! Men de ska vara bekvämt och gå i dem också, inte sant?

Diss: Fet diss på priset, kan de inte vara lite billigare!? :( Annars finns det inte så mycket mer att säga!


Detta var mina 3 favoriter som jag tycker är helt pefekta skor nu till sommaren! Älskar färgerna! Som sagt skorna är från Zaras webbshop!

Va var det vi sa?

Våga vara färg, våga vara du!



COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0