Bobbys extreme repair

Dessa produkter är mer än underbara, Jag har själv införskaffat hårsprayen, schampot, moussen och jag är stört nöjd!



↑ så ser flaskorna ut!

  • Bobbys extreme mousse: Har jag inte hunnit använda så mycket, och nu i efterhand känns det som det var ett onödigt köp.. För det känns som den inte kommer komma till användning men vi får se vad som händer framöver.

  • Bobbys extreme repair schampo är absolut det bästa jag har haft! Helt underbart, håret blir perfekt verkligen! Man behöver inte ens fixa/styla det på morgonen!? Hur bra är inte det? Man får det perfekta fluffet (jag gillar sånt) det blir inte för mycket men det ligger heller inte spikrakt på huvudet. Och man behöver inte använda balsam det blir nästan bättre utan balsam. Jag råder er till att köpa detta schampo om ni inte hittat något riktigt bra ännu, för det är perfekt! Absolut min favoriiiit!

  • Bobbys extreme strong hold hair spray också helt fantastikst, man blir faktiskt förvånad över att det är så bra! Detta är den otroliga produkten, det håller frisyren hela dagen, och man kan nästan spraya hur mycket som helst.. Utan att se det där linjerna/klibbiga och hårda håret som offtast brukar komma fram om man sprayar för mycket! Det håller sig perfekt och syns inte att man har hårspray! Också ett köpalternativ om man inte hittat det perfekta för dethär är perfekt!

    För mitt hår iallafall!

Jag köpte mina produkter på Coop extra men jag har sett att det finns på Kicks också, men även på Bobbys såklart annars vet jag inte vart man kan hitta produkterna tyvärr..


COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0