The old shit turns to de new thing!

Har ni som många andra massa gamla smycken osv.. Varför inte göra det gamla till det nya? 
Så det är det jag har gjort idag rensat gamla smycken & gjort nya smycken av det!

Det vart lite halsband & armband iallafall. Ska snart sätta mig och pilla med ett nytt fjäder örhänge! GILLAAAA!
Halsbanden,

Min egna design FET COPYRIGHT don't touch my pic!



Copyright! Min egna design



Dålig bild.. Copyright!! Min egna design



copyright! My own design!

Orkar inte lägga upp allt men det är lite halsband och sånt som ska säljas också, wish me luck! ;)
Armbanden,
Sommarsnygga armband, som funkar varje sommar! De flätade läderarmbanden!



Copyright egen design eget tänk!

Så lite så kan smycken se ut det gamla blir det nya, läderarmbanden var massa olika halsband & skit innan! Hhaha! :D


COMMENTS
Postat av: MELI

sv: :D

2011-07-17 @ 20:35:44
URL: http://mmeeli.se
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0