The lovley basics

Allt man gör nästan, behöver en bas..
När man lägger ögonskugga kan det vara bra att ha en ljus bas som första steg t.e.x..
Men nu till bas kläderna!

Något jag speciellt gillar är Bik Bok's basics
allt från lilnnen till tröjor som leggings.
Jag har själv linnerna som är lite längre i modellen och är jätte nöjd med dem, köper nästan aldrig andra linnen ;) hehe.. Och det finns så stort utbud av en massa olika färger och ganska många olika modeller, och det gillar jag speciellt att det finns en färg eller modell som passar till just alla!

Min basics hörna från bikbok



Olika modeller så som olika färger :) de bästa linnerna helt klart! Jag har även några par till men från andra affärer osv..

Priserna ligger på: linnerna 99:- för tröjorna 149/199:- (tror jag) kommer inte ihåg exakt men nåt sånt! 

Allt bra med er annars läsisar? 
Btw, inte för att ni bråkar svara, haha men hoppas allt är bra med er :)




COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0