Mascara rätt!

Nu till sommaren är det bra att ha en mascara som verkligen fungerar på topp i alla lägen nästan i alla fall!

På det heta festerna vill man helst inte att bästisen till ögonfransarna ska svika en, right?
Så jag har plockat ut ett hett tips som jag använder mig av & har gjort det ungefär sen julas:

Mac Factor Xperience

En underbar mascara i perfektion! Max längd inga klumpar & massa volym! Det räcker med att man penslar några gånger och får jätte fina markerade ögonfransar längden är perfekt och det är sjukt hur långt det kan bli om man verkligen vill ha massa längd, volymen finns också där utan klumpar! Har aldrig fått en klump av den mascaran och tänk på att det är sen julas jag börja använda den. Min börjar snart ta slut så det är dags för en ny snart. Och jag tänker helt klart köpa Xperience då den står högst upp på min lista, så sjukt awesome! Den bästa mascaran jag haft!!
Mascaran har även en ny mousseformula eller ny & ny men den har mousseformula! Och jag är så klockrent nöjd så det finns inte! ♥

Max Factor Xperience Volumizing Mascara ett riktigt hett tips!
Kostar mellan 100-200:- (om jag minns rätt) lite olika i olika affärer ;)



COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0