I'm (typ) back on the Track!

Eller aa, inte riktigt. Skulle bara göra ett inlägg så ni har nått att läsa iaf ;)
Brukar du dra över lite Mascara även om du ska gå o bada? Du kke träffar nån snygging? ;) Men då är det väll kul om mascaran håller?
Så här är ett litet Bäst i Test för vattenfasta Mascaror!
(testet är från en tidning..)

Det är 5 Mascaror. Och vi börjar med den sämsta!
Och det finns 2 Mascaror som har lika mycket poäng.
Från Tidninger "Frida" så fick mascaran Maybelline, The Falsies Volum Express Waterproof: Betyg FFF. Kostar: 139
Kommentar: Jag gråter och gråter och mascaran stannar kvar utan att rinna ner på kinderna. Dock klibbar den ihop sig lite för mycket för att jag ska se ultimat snygg ut när jag är ledsen. Och det måste man ju kunna få vara!

Sen har vi en mascara med lika mycket poäng.
Isadora, Build-up Extra Volume! Betyg från "Frida" Betyg: FFF.
Kommentar: Här blir mascaran verkligen utsatt för något som i det närmaste liknar en hög tryckstvätt. Inget rinner ner på kinderna, dock klibbar fransarna ihop efter behandlingen.
(Och när dem skriver efter behandlinger så har dem testat mascarorna för olika saker.) Kostar: 115 kr
Lumene, Blueberry Curl Betyg från "Frida" Betyg: FFFF.
Kommentar: Luftfuktigheten är total men mascaran sviker mig inte. Inte ens då lite regn droppar ner från växterna in i ögonen och jag smetar bort dropparna med fingret. Kostar: 115 kr
L'Oreal,, Volume Million Lashes, Betyg från "Frida" Betyg: FFFF.
Kommentar: Det är ingen lätt match den här mascaran får, och jag kan inte säga att resultatet förblir enastående efter att jag doppat huvudet i akvariumet. Men det är mycket bättre än vad jag och säkert någon annan hade förväntat sig. Kostar: 169kr
Och nu den sista och BÄSTA VATTENFASTA MASCARAN!
Max Factor, False Lash Effect. Betyg från "Frida" Betyg: FFFFF 
Kommentar: En hel hink vatten över huvudet och efteråt syns inte ett spår av att de stackars ögonfransarna utsatts för något så traumatiskt. Fantastiskt!

Då fick ni lite tips på bra vatten fasta mascaror. Som ni kanske märker så har tidingen Frida gjort olika tester. T.ex som att dem stoppade huvudet i ett akvarium, hällde en full hink vatten över huvudet, göra så dem gråter, gå i en regn skog och spruta med vatten pistol!
Jag tycker dock att dem borje gjort samma test på mascarorna. Jag menar, gråta och hälla vatten över huvudet är inte ens lika?
Aja,
Puss!


COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0