Change of plans

Det vart inte riktigt så som jag skrev om dagen imorse, Efter lite regn kom lite mera regn. Men ni vet efter regn kommer solsken! 

Så solen låg på hela dagen med massa värme och mys! Jag satte mig till ro och redigerade några bilder & fixade sen så efter några timmars hard work (fast..) Så gick jag ut med lite huvudvärk och chillade! :) Vilket var allmänt skönt! 

Sen vart det att städa lite och tyvärr hålla mig så långt borta från datorn som möjligt för att få bort huvudvärken vilket funkade sådär! Men nu känner jag att min huvuvärk gått över nästan iallafall! Men det finns så mycket värre saker en huvudvärk så jag lider verkligen inte utav det direkt!

Så det är ju otroligt skönt. Just nu är det paus på Sommarkrysset så passa på att uppdatera lite fast jag sitter inte och kollar så jätte mycket direkt. Sitter och leker med Photoshop och det är super kul att få knepa & knopa med bilderna whoop whoop love it love it like it like it!! Nu ska jag mumsa lite godis & vattenmelon!

Hoppas ni får en fortsatt fin lördagskväll eller försöker få det! Ha det bra så ses vi senare ikväll eller imorgon. :)

Peace ♥

COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0