Idag nästa vecka och en massa babbel!

Haha hejsan! Allt bra med er? Här är det bara toppen! Igår så var jag som sagt på den där marknaden vilket var jätte roligt med massa fina grejer, fick dock ingenting med mig hem förutom en härlig påse brända mandlar. Muuuuma!

Sen så spelade jag match vi spelade oavgjort 1-1 men det kändes riktigt bra iallafall, fick med mig en fot skada hem bara vilket var mindre bra..

Idag var det bara att tagga till match igen, fick dock spela med tejpad fot men vad gör man inte för laget!! Jag kände inte lika mycket i foten så det var bara att köra på match resultatet blev 2-2 och jag gjorde ett av målen! :) Kändes ganska bra ändå.
Nu så har jag duschat och gjorde mig en stuvade kantareller med röd lök på rostad macka! Underbart gott var flera år sedan jag åt det känns det som! Också sitter jag här och babblar på,  haha like allways! :)

Jag tänkte ta upp den tappade uppdateringen nu under kvällen, för det kanske inte blir lika mycket bloggning den här veckan, men jag ska försöka så mycket jag kan!!

Sounds good?

som sagt jag vet att det är jätte tråkigt med bild lösa inlägg men bilderna kommer!


COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0