Hejsan

allt bra med er? Här is all just fine klev ut från duschen för några minuter sen, tog tag i mitt hår idag! Jag har tyckt det sett lite tråkigt och livlöst ut visserligen började det bli smutsigt också men jag kanske för att fixa till det! :) So i did it! Jag använder mig av Bobby's Extreme Repair och har gjort det i några månader nu och tycker att det är jätte bra, men nu på senare dagar har det blivit lite sämre vilket är tråkigt! Så jag tog ett annat (det är ju bra att variera sägs det.) och det var ett gliss, vet inte hur det är ännu har haft det förrut men kommer inte riktigt ihåg hur resultatet blev.. Berättar sen!



Idag har jag vart med "C" och haft det jätte bra! :D Vi fotade lite gjorde hemma gjorda Ceasar sallader, mums! Och en massa mer, i slutet fick vi lite bråttom för "C" skulle på Zumba & jag på träning. Vi har hunnit att planera en lite av en "framtid" har på bloggen vi kom dock inte fram till något speciellt så men det kommer! Sen har vi rensat en massa onödiga karegorier också, kändes behövligt. Men nu är det gjort i alla fall! Ska fixa en "hejdå grej" till "C" nu så jag återkommer! ♥
Jag vet jag vet att sådana här inlägg är inte det roligaste att läsa utan bilder och allt, men ibland är det skönt att bara få skriva av sig utan att allt ska bli helt "perfekt".

COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0