;

Jag har rubrik brist, jag vet jag vet. Men kommer verkligen inte på någon bra rubrik till sådana här inlägg!
Idag så blev det som väntat en hemma dag med sol & mys gick ut ganska sent gjorde sista inlägget sen blev det lite dator till och lite till. Sen gick jag äntligen ut och kände solen steka! Sen så gjorde vi nacho tallrik till middag och hade picnik (igen.. Hihi) under ett träd, Åhhh det är ju så mysigt att ha picnik så vi gör det flera gånger om! Imorgon så blir det lite träning tror jag..

Just nu väntar en kopp te, sen lite hårborstning och tanborstning sen väntar sängen, myys!


Godnatt sötnosar hoppas ni haft en fin dag + ATT NI FÅR HA DET BRA MÄNNISKOR DÄR UTE! SEE YOU TOMORROW I HOPE! ♥



Kommer ni ihåg den här gamla? Vårt första eller andra/tredje inlägg.. :) thihi

/F

COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0