.

Håller fortfarande på med min hemlis, känns mupp och säga det så men.. Det kommer nog bli ganska bra! And thats only for you guys!
Hemlisen (eller vad vi nu ska kalla det) kommer komma upp i bloggen om någon vecka eller så tror jag. Det är ingen stor grej men välbehövlig för oss alla. Det finns inga genvägar till skönhet eller hur säger man ;) Nej ska inte säga för mycket om det nu!




De känns som om delen "mode" i denna mode blogg, har försvunnit mer och mer..
Därför tänkte jag köra lite mode nu när jag ändå håller på ♥

Som sagt vi har världens möjligheter att hitta något snyggt under 200 lappen nu när det är rea på nästan alla affärer, ta tiden och leta vissa ger bara ut skit rent ut sagt när det är rea men andra inte har du tid och är sugen på något nytt så leta på!

Men vill du kanske hitta några nya höst favoriter dra ögonen lite neråt och njut!

anigif

Inspiration: Modekungen.se



Pre-Fall collection from: BikBok

 

Mina utplockad höst favoriter från: BikBok
Glöm inte att bältet står i centrum nu till hösten mixa & matcha t.e.x höstens stickade tröja ett bältet i midjan, och en väskan i handen samt ett par grymt snygga jeans! Hett & så rätt ♥



News from: Ginatricot



More from: Ginatricot



En grymt snygg höst outfit från ginatricot väskan är doch från bik bok!



Kolla mer än gärna in GINATRICOTS hemsida där det har sjukt bra rea ingenting är över 50 lappen, vilket är kanon! Dock är det mera sommar kläder men vissa grejer kan man använda på vintern & det är fina plagg dessutom! Mina favoriter från rean ↓



      

Lite av favoriterna från rean dock kommer inte köpa någon av plaggen. Sparar de pengarna till höst nytt!

SKYNDA FYNDA BABES!
ALLT PÅ BILDEN OVAN ÄR UNDER 50 LAPPEN, HUR BRA?



/F with fashion
btw:Vad tycker ni om sånna här inlägg? :)
Ha en fortsatt trevlig dag! ♥


COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0