K O N S E R T

Hellu guys! Allt bra med er? Här är det bara fint! Det vart ju ingen uppdatering igår osv, så jag tänkte uppdatera lite nu! :) Just nu har jag datorn i famnen & lyssnar på rolling in the deep, kärlek till den låten! ♥


Men nu till gårdagen! Igår så gick jag upp vid 07.00 (vilket är för tidigt i mina ögon..) sen så köpte vi frukost och hade picnik som var jätte mysigt & vädret var kanon! & vid elva tiden så började vi dra oss mot staden och strosade runt i centrum och på affärer. Lite fint fick jag med mig hem! :) (visar senare) sen så åt vi lunch osv, gick runt lite till, haha! Sen blev det eftermiddag och vi gick till ica och handlade lite plockmat. Sen åkte vi till parken och hade middags picnik och sen drog konserten igång! Kom hem runt 22.00, tog en kopp te och sen blev det god natt! En mer än underbar dag ♥♥ Konserten var dock inte slut när vi åkte men vi hade sett det vi ville se & tyckte det räckte så :) allt var kanon vädret maten hela dagen vill säga!



Nu så sitter jag hemma och ska snart gå ut tror jag solen steker så härligt!

Har ni vart på någon konsert/festival denna sommar?

Hoppas ni får en fin dag lovley peeps!


COMMENTS
Postat av: VADFANSKAJAGHETA - Uppsalas största blogg

sv: så härligt :D

2011-08-02 @ 13:55:21
URL: http://vadfanskajagheta.se
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0