A day with the girls!

Hejsan hoppsan! Idag var jag med så kallade "P" & "C", vilket var underbart! Älskar er tjejer ♥
Vi gjorde inte så mycket först var hemma hos "P" och körde wii, haha! Sedan så bestämde vi oss för att gå ner till stan och kolla in lite höst nytt och sådant. "P" gick och förälskade sig i ett par svarta jeans och "C" i ett par mörkblå/svarta chinos och jag blev utan! Nej men jag hade bestämt mig för att inte köpa något ändå så det var bara bra! Tycker dock att det var jätte härligt att mina underbara tjejer hittade något snyggt to wear! ;)
-

Sen så åt vi lite och satt vi en fontän och pratade, sen så skulle jag hem för att hinna till gymmet och sedan så träffades vi där! En lyckad dag med glada människor, mycket skratt och leenden!

Då kan man faktiskt bara avsluta detta inlägg med ett leende på läpparna!

Vad har ni hittat på idag? :]


COMMENTS
Image and video hosting by TinyPic
Namn:
VIP?

Mail:

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0